Descriere
RAVENOL VMO 5W-40 este un ulei de motor integral sintetic, pe baza de polialfaolefine realizat prin tehnologia CleanSynto® care asigura un coeficient redus de frictiune intre piesele in miscare din motor.
RAVENOL VMO SAE 5W-40 este special conceput pentru utilizare in motoarele diesel si pe benzina, prevazute cu injectie directa multipunct (motoarele pe benzina) si sistemul Pumpe Duse (motoare Diesel).
RAVENOL VMO 5W-40 are un indice de vascozitate exceptional pentru un ulei din clasa 5w-40 asigurand in acest fel o stabilitate a vascozitatii atat la cald (consum redus de ulei-evaporare scazuta) cat si la rece (pornire usoara – lubrifiere ridicata a pieselor din rampa superioara a motorului, tacheti, supape, ax cu came, etc) dar asigura si o economie de combustibil.
Avand un continut redus de cenusa si un indice de vascozitate ridicat , VMO asigura o functionare corespunzatoare a filtrului de particule pe o perioada foarte mare de timp (cu 20% mai mult decat un ulei similar produs de un competitor de top) si un interval de schimb extins la 30000 km.
RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste standardele cerute de normele de poluare EURO IV si EURO V
Aplicatii:
RAVENOL VMO 5W-40 este special conceput pentru motoarele prevazute cu sisteme de injectie directa a combustibilului. Calitatile exceptionale il recomanda pentru a fi folosit si in motoarele prevazute doar cu sisteme clasice de alimentare
RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste cele mai severe norme de lubrifiere impuse de marii producatori de autoturisme (BMW, Mercedes, Porsche, Ford, Fiat, etc)
Specificatii:
API SN/CF, ACEA A3/B4
Testat si aprobat de catre:
MB-Approval 229.5, Porsche A40, VW 502 00 / 505 00, BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Fiat 9.55535-S2, Audi/Volkswagen G 052 167 M2, G 052 167 M4 (MX), G 052 167 M6 (MX), BMW 81 22 9 407 002, BMW 81 22 9 407 029, BMW 81 22 9 407 547, Mercedes Benz 000 989 82 01
Caracteristici – RAVENOL VMO 5W-40 ofera:
- Economie de combustibil
- Excelenta protectie antiuzura si indice de vascozitate ridicat
- Pornire usoara la rece
- Mentinerea filmului de lubrifiere in conditii de temperaturi ridicate
- Protectie anticoroziva
- Evaporatie scazuta:consum redus de ulei
- Fara depuneri in camera de combustie, pe segmentii pistoanelor si pe supape de admisie/evacuare
- Neutru fata de materialele de etansare
- Interval extins de schimb
Parametru | Unitate de masura | Valoare | Metoda de testare |
Culoare | maro | ||
Densitate (la 20°C) | kg/m3 | 859 | EN ISO 12185 |
Vâscozitate (la-30°C) | mPa.s | 5800 | DIN 51377 |
Vâscozitate (la 40°C) | mm2/s | 83 | DIN 51562 |
Vâscozitate (la 100°C) | mm2/s | 13.8 | DIN 51562 |
Indice de vascozitate | 170 | DIN ISO 2909 | |
Punct de inflamabilitate (COC) | °C | 225 | DIN ISO 2592 |
Punct de curgere | °C | -39 | DIN ISO 3016 |
Cifra de bazicitate | mg KOH/g | 7.7 | DIN ISO 3771 |
Cenusa sulfatata | % | 0.77 | DIN 51575 |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.